Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

νερο δημοσιο αγαθο

Στην απολογία του, που αποκαλύπτει η εφημερίδα «Realnews» ο προφυλακισμένος καθηγητής υποστηρίζει πως όλες οι κατηγορίες που του αποδίδονται στηρίζονται σε αναπόδεικτες και αυθαίρετες εικασίες και φήμες που εκκινούν από το ότι ήταν αυστηρός καθηγητής με αποτέλεσμα να χαρακτηριστεί από κάποιους, μη επιμελείς φοιτητές, ως δύστροπος.


Επίσης, απορρίπτει τις φήμες περί σεξουαλικής παρενόχλησης φοιτητριών. «Κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής μου καριέρας ανέπτυξα όπως συχνά συμβαίνει διαπροσωπικές σχέσεις με κάποιους φοιτητές μου. Στα πλαίσια των σχέσεων αυτών αναπτύχθηκε εκατέρωθεν οικειότητα μεταξύ μας η οποία ενδεχομένως και να παρερμηνεύτηκε», ισχυρίζεται ο ίδιος.


Με τους δύο συγκατηγορούμενούς του, συνεχίζει, το μόνο που τον συνδέει είναι μία φιλία ετών και ότι ουδεμία σχέση έχει με κανένα φροντιστήριο των Σερρών.


νερο δημοσιο αγαθο

αποσταγμα σημαινει

Από την πλευρά του ο Αλέξης Κούγιας συνήγορος του καθηγητή, δηλώνει ότι τις επόμενες ημέρες θα καταθέσει για λογαριασμό του πελάτη του αίτημα αποφυλάκισης στην ανακρίτρια.


χαρτοπετσετες πασχαλιτσα

Σύμφωνα με τον κ. Κούγια:



Υπήρξε προκατάληψη και αυτό απεδείχθη από την πρωτοφανή ενέργεια να εκδοθεί διάταξη για τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών και στοιχείων ταυτότητας των τριών φερόμενων ως δραστών αφού αυτού του είδους οι εισαγγελικές επιλογές προβλέπεται να γίνονται μόνο εις βάρος βιαστών παιδεραστών και άλλων επικίνδυνων κακοποιών για να τους αναγνωρίσουν άγνωστα θύματα τα οποία γνωρίζουν μόνο την εικόνα τους και όχι τα στοιχεία της ταυτότητάς τους.



«Ποιος να τους αναγνωρίσει; Οι φοιτητές τους; Στην περίπτωση αυτή δυστυχώς, θέλω να πιστεύω από ανθρώπινο λάθος, βάφτισαν 8 φοιτητές, από 9.000 που δίδαξε ο καθηγητής ως θύματα εκβιασμού ενώ ακόμη και αν είναι αλήθεια, πρόκειται για δράστες που συνειδητά δωροδόκησαν άμεσα ή έμμεσα καθηγητή τους για να πάρουν πτυχίο Λογιστικής», καταλήγει ο δικηγόρος.


Στην απολογία του ο καθηγητής επιχείρησε να αποδομήσει τις κατηγορίες της εκβίασης και της δωροληψίας που του αποδίδονται υποστηρίζοντας πως το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν «η σωστή κατανόηση και αφομοίωση των αντικειμένων που διδάσκω και η θεμελίωση βάσεων για τη μετέπειτα πορεία των φοιτητών μας».


«Απ’ όσο μπορώ να θυμηθώ ποτέ δεν απευθύνθηκε σε εμένα κάποιος φοιτητής είτε για να του συστήσω κάποιο φροντιστήριο είτε για να με ενημερώσει ότι παρακολουθεί μαθήματα στο φροντιστήριο. Ακόμη δε και να είχε γίνει θα του συνιστούσα να πράξει κατά βούληση και πρωτίστως να επικεντρωθεί σε προσωπική επιμελή προσπάθεια που περιλαμβάνει τόσο την παρακολούθηση όσο και τη μελέτη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου